Değerli yol arkadaşlarım,
Bugün hep birlikte yeni bir yola girdik, hepimizin bildiği gibi, yeni yollar yada değişimler insanları ürkütür.. Fakat bir kez yola girildimi, sonrası kolaydır artık..
İyi bir başlangıç olması dileğiyle... Yarın sabah 9'a kadar hoşçakalın..
Bugün İşlenilen Konular:
Teknoloji Uygulamalarında Hedefler ve Eğitim Liderlerinin Rolü.
Dünyada ve Türkiyede Eğitim Teknolojileri.
Türkiye’de Eğitim Teknolojisi Yatırımları ve Fatih Projesi: Tarihçe, Gelişimi ve
Uyarlanması.
Tanışma ve Başarı Hikayeleri.
Fatih Projesi Örneğinde Planlama: Kişisel Eylem Planının Gözden Geçirilmesi.
Yorumlarınızı bekliyoruz...
7 yorum:
Gönderilen mesajları tam anlamıyla inceleme fırsatım olmadığından,ilk gün sabah dersine geldiğimde tam anlamıyla içerik hakkında çok malumatım yoktu, ama öğlenden sonraki derste anlatılanlar biraz kafamı karıştırdı, endişe de duymamı sağladı,çünkü engelli okuluna neden ve nasıl yansıtabileceğimin derdine düştüm.Bakalım ikinci günde öğrendiklerimizle bu fikrim değişecekmi?
ilk günün beklentilerimin çok üzerinde olduğunu söylemek istiyorum.İlk günün, kendime ait olan sloganımı inanarak başaracağımı istiyor ve umuyorum.
Değişimin başlangıç günü idi...
Çok uzun bir yoldan geldik, yorgunuz ama belki de onca yola değer bir gündü.Meğer ne kadar güzel birşeymiş ben değil , BİZ olmak,aynı sorunu paylaşıp,günün sonunda aynı kahkahayı atmak.Ne kadar ihtiyacımız varmış aynı birlikteliğe...Yüreğim öyle umut doluki,yenilendik adeta.
Farkındalık diyorlar Biz farkındalığın içindeyiz artık ,daha ilk günden...
İlk gün herkeste bir panik havası vardı. Kursun içeriği hakkında fazla bilgi sahibi olunmadığı için sanki gelmeseydim denir gibi bir hava oluştu. Ben Adnan Hocamızı görünce açıkçası şaşkınlığımı gizleyemedim. Çünkü yaşlı birisi olarak tahmin ediyordum. Çok genç, dinamik ve iletişim gücü yüksek birisi olduğunu görünce şaşırdım, aynı zamanda da çok sevindim. Çünkü bu kursa yüksek hadeflerle müracaat etmiştim. Türkiyenin değişik yerlerinden İdareci arkadaşlarımızla tanışma ve bilgi paylaşımı yapma şansımız da olacaktı. Tek sıkıntım soğuk iklim bölgesinden geldiğim için hala Mersin'in ılıman havasına adapte olamadım. Eğitimin tarihi bir şekilde fotoğraflarla gözler önüne serilmesi beni uzaklara aldı götürdü ve silkelenip okul için, öğretmenler ve öğrenciler için ne yaptın? Sorusunu kendime sorma gereğinşi hissettirdi. Tanışma bölümünde LİDER özellikli arkadaşların bir adım öne çıktığını fark ettim. HER ŞEY GÜZEL OLACAK...
merhaba,
İlk gün belirsizliklerle dolu ve yorgun bir gündü, yeni yeni insanlarla tanışılacaktı,dolayısı ile heyecan büyüktü, gün sonu heyecana değdi, çünkü dostluk arkadaşlıklar hızlı bir şekilde kuruldu,belirsizlikler azalmaya başladı, kursun önemi yavaş yavaş daha net şekillenmeye başladı .STOP:
Bir kursa geldim ancak neyle karşılaşacağımı, bana sorumluluk getireceğini ancak boyutlarını bilmiyordum. Gün bittiğinde kafam çok karıştı; bu denli boyutlu bir çalışma olacağını düşünmemiştim ve bu durum beni ürküttü. Alacağım sorumluluğun gereğini yapma noktasında endişeye kapıldım.
Yorum Gönder