İkinci Gün

Değerli arkadaşlar,
Bugün ikinci gün ve yeni bilgilere hep birlikte yelken açtık gidiyoruz.. Yolumuz açık olsun diyorum...

Uzağa değil usta, öteye hep öteye gitti, yalnızlığı ondandır. /Özdemir Asaf

İkinci Günün Özeti:
Paradigma: Eğitim, Diğer Alanlarda Değişimler ve Değişimin Aşamaları
21. Yüzyıl Becerileri: Dünyada ve Türkiye de Durum
Çeşitli Öğrenme ve Öğretme Kaynaklarını incelemek: CD ve Internet Ortamında
Sosyal Medya: Dünyada ve Türkiye de Kullanımı ve Etkileri

Yorumlarınızı bekliyoruz…

8 yorum:

serap dedi ki...

Bu gün 2. gün; seminer daha net ve anlaşılır,konu olarak liderlik medya okuryazarlığını sınıf arkadaşlarımıza sunduk,benim için iyi bir çalışma oldu,değişimle ilgili paradigmaların aktarımı, girişim ve gelişmeler eğitim görevlilerimiz tarafından güzel vurgulanmıştı.
TEŞEKKÜRLER……

aymaz dedi ki...

Bugün eğitimin 2. gününü tamamladık. Yorgun muyuz? Hayır. Her şey yolunda ve eğitim kelimenin tam anlamı ile dolu dolu geçiyor. Hele bilgi paylaşımı bugün gerçekten takım ruhu ile beslendi. Sonuç mu?..Harika!. Bugün konuşan herkese teşekkürler…

LİDER04 dedi ki...

Bugün çok yorucu bir gün oldu. Ama dersler çok eğlenceli geçti. Özellikle Abdurrahman Ağbinin Bilgi ve İletişim Teknolojisi Okur Yazarlığı konulu ders anlattamsı tek kelimeyle harikaydı. Sonra Değişim konulu dersimiz ilginçlşiklerle doluydu. TED sayfasından izlemiş olduğumuz vidyo ibret vericiydi. Grupların ders anlatımında rekabet çok fazlaydı. Pervin Hocamızın puanlaması harikaydı. Belşirsizlikler yavaş yavaş kayboluyor. BAŞARACAĞIZ....

Adsız dedi ki...

Gene merhaba Stop,
Kursumuzun 2. günü olmaasına rağmen samimi arkadaşlıklar,sıcak iletişim göze çarpan önemli unsurlardır. değişim konusu ele alındı, değişimin tabiki yönetici yani liderden başlaması gerektiği ifade edildi.gruplar oluşturularak beyin fırtınası yoluyla herkesin katılımı sağlanmaya çalışıldı.Bugün 1. güne nazaran daha çok yorulduk desem gerçeği ifade etmiş olurum. aşırı yüklenme olduStop. hardisklerimiz dolmak üzere stop. artı akşam yemeği güzel değildi, bunun üzerine saat 9 daki çalışma hiç ama hiç çekilmez gibi. anca hocalarımızın hatırı güler yüzleri tatlı sözleri için katılanılırmı acaba..... STOP.

Deniz Tanrıvermiş dedi ki...

2. gün oldukça yoğun geçti. 21. yy. becerilerinde yaptığımız grup çalışmalarında oldukça ilginç fikirler ortaya çıktı. Bu fikirler okullarımız olmas açısından da orijinaldi ve not aldık. Sunum yapma yeteneğimizin de azalmadığını aksine gelişmiş olduğunu diğer arkadaşlarımı izleyince gördüm. Çünkü yöneticilerin derslere daha az girmesi nedeniyle bu kabiliyetlerini kaybettikleri düşünülür. Soner beyin dediği gibi akşam yemeği maalesef iyi değildi. Saat 21.00'daki çalışma nasıl olacak diye ben de merak ediyorum.

bizlideriz dedi ki...

4. grup olarak güzel bir çalışma yaptık. arkadaşlarımızın değerlendirmelerine teşekkür ederiz. Biz Lideriz.

Ayla Kızıltan dedi ki...

Bugün derslerin verimli geçtiğini düşünüyorum. Amaç ve beklenen şekillendi kafamda ve endişelerim yok oldu.Okuluma ve bölgeme döndüğümde nasıl yapmalıyım, ne yapabilirim soruları kafamı meşgul ediyor.

Unknown dedi ki...

kendimize çok şey katığımız bir gün daha geçirdik grup olarak çalışmanın yeni fikirler ortaya çıkardığını gördük ayrıca en iyi öğrendiğim şeyin bize her denilenin neden süzgeçinden geçirmeden yapılmamasını eğitim liderimiz tarafından basit bir oyunla anlamış olduk düşündüklerini rahat ifade edebilen beyinler yetişmemiz adına iyi bir öğreti oldu adnan beye teşekkür ederim.

Yorum Gönder

Bilgi girişi

Tavsiye Edilen Kitaplar

  • Batı Düşüncesinde Dönüm Noktası - Fritjof Capra
  • Devlet-i Aliyye - Prof. Dr. Halil İnalcık
  • Eğitim Üzerine - Jiddhu Krishnamurti
  • Geleceği Yönetmek - Erol Mütercimler
  • Kendini Yaratan İnsan - Gordon Childe
  • Teknopoli - Neil Postman
  • Türk Devlet Geleneği - Prof.Dr.Aydın Taneri
  • Öküzün A'sı - Barry Sanders